Ahad, 14 Disember 2008

PENGALAMAN SAYA BEIAJAR KOMPUTER DI YWCA



Pada Satu Hari Kawan Saya Yang Bernama k. Rosnani Memberitahu Saya Dia Telah Menerima Satu Panggilan Telefon Daripada Jabatan Pembangunan Wanita Yang Dia Telah Pun Di Terima Untuk Mengikuti Kursus Small Affice Home Office (Soho) Untuk Wanita Kurang Upaya Kursus Ini Diada Pada 20 Oktober 2008-13 Januari 2009 Tetapi Saya Sedang Mengikuti Kursus Di Pusat Latihan Perindustrian& Pemulihan(Plpp) Bangi Kawan Saya Memberitahu Kepada Saya Bahawa Ada Lagi Pengambilan Belajar Di Ywca Kawan Saya Pun Menberikan No Telefon Saya Kepada En.Thomas Pada Malam Itu Saya Pun Menerima Satu Panggilan Telefon Daripada En.Thomas Untuk Saya Mengikuti Program (Soho) dia ada tanya tentang profil saya minat komputer @ tidak, sekarang tengah buat apa dan macam2 lagi la dia tanya. Soalan bonus yang dia tanya ”adakah saya minat @ tidak pasal komputer”, saya katala yang saya minat Saya Rasa Gembira Kerana Saya Dapat Mengikuti Program Ini Untuk Saya Menpelajari Ilmu Pengetahuan Mengunakan Komputer Dengan Cara Yang Betul saya dijemput oleh En. Thomas,saya pun nak jumpa En.Faizal untuk menyertai program( soho) en.faizal pun izan saya mengikutinya 30 Oktoder 2008 Saya Bermulalah Di Kelas Komputer Ini, Kelas Ini Diajar Olah Dua Orang Cikgu Zamaney Dan Cikgu Asnida Subjek Yang Di Pelajari Di Sini Telah Microsoft Word Bagaimana Cara Manaip Surat .Memo.Selain Itu Saya Diajar Microsoft Excel Bagaimana Cara Mambuat Kerja Pengiraan .Menyimpan Data Dan Membuat JaduaSelain Itu Saya Diajar Cara Cara Mengunakan Power Point Slide Show Dan Microsoft Office Publisher cara membuat kad harijadi ataupun saya boleh membuat kad jemputan perkahwinan saya satu hari nanti .Saya dapat melayari internet Rasa Bersyukur Kerana Saya Dapat Mempelajari Komputer Dengan betul, sebelum saya mengikuti program ini saya hanya tahu membuat memo je kini saya telah pun mahir menggunakan komputer, ini juga terdapat cara pengiraan yang mudah iaitu dengan cara menggunakan formula. Dengan pantas, tepat terima kasih en. Thomas.cikgu zamaney.cikgu asnida.cikgu vivian lim kerana menberi saya pengetahuan tentang IT. Terima kasih kawan2 yang selalu membantu saya dalam kelas komputer ini dan jabatan pembangunan wanita.sekian terima kasih








Tiada ulasan: